این متن را با دقت مطالعه کنین تا با قوانین و مقرارت وبسایت استارتاپ فایلز و  سیاست ها و تمهیدات ما نسبت به اطلاعاتتان و نحوه ی برخوردمان با آنها آشنا شوید. همچنین این قوانین ممکن است گاهی اصلاح و بروز گردد  لطفا این خط مشی را هر از گاهی جهت اطلاع از آخرین به روزرسانی ها چک کنید.

ادامه ی استفاده ی شما از این وب سایت، به عنوان موافقت با آن تغییرات در نظر گرفته خواهد شد.

 

  • سو استفاده از محصولات اختصاصی استارتاپ فایلز و فروش آن غیر مجاز است و برابر قوانین جرایم رایانه ای با سوء استفاده کنندگان برخورد می شود.
  • کلیه اطلاعات لازمه موقع ثبت نام صحیح و بر اساس واقعیت وارد شود و وب سایت استارتاپ فایلز هیچ گونه مسئولیتی در مورد خسارات و مشکلات ناشی از عدم اعتبار اطلاعات ثبت شده بر عهده نخواهد داشت.
  • هر کدام از محصولات رو میتوانید با کارت های بانک های عضو شبکه شتاب یا کیف پول خود در استارتاپ فایلز پرداخت نمائید.
  • خریداران تا ۲۴ ساعت پس از خرید فایل فرصت دارند که نسبت به بررسی کامل و دقیق موارد تحویلی اقدام نموده و در صورت وجود کاستی یا مغایرت در توضیحات و فایل ارائه شده به ایشان، درخواست لغو خرید خود را از طریق پشتیبانی سایت اعلام نمایند و استارتاپ فایلز موظف است ضمن پیگیری مغایرت، مراتب اصلاح را در اسرع وقت به عمل آورد و در صورت عدم رفع مشکل، مسئولیت استارتاپ فایلز، عودت وجه به خریدار و حذف سفارش از حساب کاربری خریدار خواهد بود. عدم ارسال پیام به پشتیبانان در این مدت به منزله ی تایید فایل خریداری شده خواهد بود.

 

در صورت تحقق موارد زیر یا موارد مشابه امکان مرجوع نمودن محصول امکان پذیر نیست:

خرید اشتباه
خرید تکراری (فقط تا ۷۲ ساعت به پشتیبانان سایت پیام ارسال کنین)
عدم توجه به توضیحات و امکانات فایل
عدم توانایی در استفاده از فایل به دلیل نداشتن دانش فنی مربوطه
عدم نیاز به فایل
عدم استفاده از فایل
امکان بازگشت وجه شارژهای انجام شده در کیف پول به هیچ وجه وجود ندارد